- Administrator
- 23 Września 2022
Od 1 stycznia 2023 r. wszyscy przedsiębiorcy, zarówno ci zatrudniający kilka osób, jak i płacący składki tylko za siebie, będą zobowiązani do posiadania profilu na Platformie Usług Elektronicznych ZUS.
Dotychczas taki obowiązek był jedynie dla pracodawców rozliczających składki za więcej niż 5 osób.
Do końca grudnia 2022 roku każda osoba prowadząca działalność gospodarczą zobowiązana będzie do założenia konta na Platformie Usług Elektronicznych oraz przekazania do ZUS swojego adresu e-mail.
Po wprowadzeniu obowiązku, w praktyce wyeliminowana zostanie papierowa korespondencja z ZUS, a docelowo również jakikolwiek obieg dokumentów papierowych. Urzędowe pisma z ZUS przedsiębiorcy otrzymywać będą bowiem na swoją skrzynkę wiadomości na Platformie PUE.
Dowiedz się więcej - kliknij poniżej
Zapraszamy do korzystania z usług Punktu Informacyjnego "BIZNES INFO" prowadzonego przez Przemyską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A.
W Punkcie "BIZNES-INFO" można uzyskać bezpłatne informacje m.in na temat: dotacji i preferencyjnych pożyczek na rozwój działalności gospodarczej oraz dofinansowania do szkoleń pracowników.
Oferta Punktu "BIZNES-INFO" jest adresowana do przedsiębiorców posiadających siedzibę firmy na terenie miasta Przemyśla.
Z usług Punktu "BIZNES-INFO" można korzystać
za pośrednictwem e-formularza (dostępnego tutaj)
lub osobiście w siedzibie PARR S.A. (Przemyśl, ul. ks. Piotra Skargi 7/1, od poniedziałku do piątku w godzinach: 9.00 - 15.00)
Punkt "BIZNES-INFO" prowadzony jest w ramach projektu pt. „Razem zmieniamy Przemyśl”, finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021 w ramach Programu „Rozwój Lokalny”.
Źródło grafiki: www.zus.pl
Projekt „Razem zmieniamy Przemyśl” finansowany jest ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021
w ramach Programu „Rozwój Lokalny”.